Veelgestelde vragen

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, wanneer wordt deze verzonden?

We streven ernaar om producten zo snel mogelijk te verzenden. Houd rekening met een productietijd van 1-3 dagen voordat je bestelling wordt verzonden. De gemiddelde levertijd is 8-15 dagen. De track en trace voor verzending worden 3-5 dagen na het verzenden van je bestelling bijgewerkt. Als je na 7 werkdagen nog steeds geen track en trace hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar info@modamix.nl

 

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling. Kan ik deze retourneren? Wat als er een probleem is?

We bieden een 100% geld-terug-garantie als het product defect is of beschadigd aankomt. Je hebt 30 dagen de tijd om het product op eigen kosten naar ons terug te sturen voor een volledige terugbetaling. Zorg ervoor dat je alle namen en bestelnummers vermeldt bij het retourneren van de pakketten. Let op: Je moet wachten tot het pakket is aangekomen voordat je het terugstuurt om een terugbetaling te ontvangen.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling zonder kosten annuleren, zolang dit gebeurt voordat deze is verzonden. Als het artikel al is verzonden, gebruik dan ons eenvoudige retourproces om een volledige terugbetaling te ontvangen.

 

Ik heb een verkeerd adres ingevoerd. Wat moet ik nu doen?

Als je een verkeerd geschreven of automatisch ingevoerd adres hebt, reageer dan gewoon op de bevestigingsmail en bevestig het juiste adres. Als je hebt gecontroleerd dat het opgegeven adres verkeerd is, laat het ons dan weten via e-mail op blisswomennl@gmail.com. Als het opgegeven adres onjuist is, kunnen we het binnen 24 uur wijzigen. Na 24 uur kunnen we geen wijzigingen meer aanbrengen en volgt er geen terugbetaling.

 

Hoe lang duurt de verzending?

Verzendtijden variëren, omdat we wereldwijd verzenden vanuit verschillende distributiecentra. De gemiddelde levertijd is 8-15 werkdagen.

 

Mijn vraag is niet beantwoord. Kunt u mij helpen?

Natuurlijk! We staan klaar om je te helpen! Stuur ons een e-mail naar info@modamix.nl en we helpen je graag verder. Vanwege het grote aantal e-mails dat we ontvangen, voeg alsjeblieft je bestelnummer toe en beschrijf duidelijk je probleem om snel een antwoord te krijgen. Dank je wel.